Ugrás a tartalomhoz
okt. 31. 2012

Fent nevezett betegem betegség miatt mulasztott

Minden nap szétszakad a fejem. Én már annyira frontérzékeny vagyok, hogy már Sandyt is éreztem, nem mintha nem lett volna bőven elég, ami itthon volt. Nulla, meg két fok?? Tizenötről egy nap alatt? Fölhőkkel? Észen vagy?

Felül kezdi, majd a napi stressz meg a képernyőzés lenyomja, hogy a halántékomon meg a szemgödrömben dörömböljön, aztán délutánra átcsúszik a nyakamra (teljes bemerevedés, ropogtatás), ott felkúszik hátul hogy reggelre megint felérjen a klasszik fejfájós pózba.

Azt hittem, hogy az edzés segít. Segít is, kiizzadom, kiverekedem, kimozgom, de reggel újra kezdi.

A sok fejgyötréstől kijöttek a kétszemközötti pattanásaim.

Igazolásom van arról, hogy ezen a héten írásképtelen vagyok. Jövő héten jövök!

süti beállítások módosítása