Ugrás a tartalomhoz
dec. 21. 2012
Címkék: bulvár apa ezt ne

Kurva maják

Nem, ma már nem vagyok hajlandó facebookot nézni. Még én is előttem egy világvége "poént" az egyik munkahelyi emailben, rettenetes. Ez tényleg rettenetesen lohasztó, legalább annyira mint pl Ördög Nóri felfuttatása, hogy minden egyes rohadék médiumból nyomatják, pedig ő egy tényleg egy kellemesen nem hagyományosan szép csaj volt, akit pl. még ezelőtt évekkel tök jól esett nézegetni a fehérvári vécébe kitett nőklapjás, vagy kiskegyedes vagy storymagazinos naptáron, de egy ideje már komolyan mondom, a pöcsöm nem állna fel, ha szembekerülnék vele egy arra alkalmas kanyarban. És ugyanígy vagyok a majákkal is. Rohadjanak meg.big_15581.jpg

Pedig tudtam volna egy érzelmes, apásat írni, mert ő már akkor ezzel jött, amikor gyerek voltam. Előszedte a már akkor is könyvtárszagú könyvet a polcról, az volt a címe, hogy a Maja papok titkai, és szépen elmesélte nekem az apahangján, hogy 2012-ben világvége lesz, és ez valami egészen durván odaverte az összes űrhajóslövöldözős, kardozós filmet, mert jött nekem ezzel, hogy kétezer, amit még én sem tudtam felfogni, akkor olyan lehetetlenül régen, a maják, hogy tudtak ilyeneket számolni? Meg, hogy világvége, az olyan kellemesen borzongató egy gyereknek, főleg, mikor közlik vele, hogy akkor ő bizony éppen felnőtt lesz, akkor kicsit elkezd bizonytalanodni, meg félni, és olyankor olyan frankó, hogy hozzá lehet nyomulni Apához, meg Anya is ott van, és abban a lakásban semmi baj nem történhet. Tudjátok, amikor kint esik az eső, és bent meleg van.

De ezek a hiperlegújabbkori spamek, ezek a rohadék, mindenhol özönlő, kikerülhetetlen, fejfájós, fárasztó mémek mindent elrontanak.

Én idén most érzem először a téli depressziót. Fúj.

süti beállítások módosítása