Ugrás a tartalomhoz
dec. 17. 2012

A világvége előtt egy perccel

20121208_192342.jpg - Mekkora bénaság már megfázni?

 - Pedig ez történt.

 - És nem azért mert, nem vittem télikabátot.

 - És nem is azért, mert 96 órán keresztül megállás nélkül esett a hó.

 - Hanem azért, mert.. ti tudtátok, hogy egy kurva squashlabda maximum annyira pattog, mint egy döglött veréb? Ez akkora hülyeség! Falhoz csapod, lepottyan, ott marad. Az egész sokkal nehezebb, mint ahogy kinéz, és a teremben valahogy sokkal több fal is van annál, mint amit az első látásra ígér. Megizzadtam, elfáradtam, feladtam, kihűltem. Ez volt a baj.

 - A karácsonyi vásárokról előljáróban annyit elmondhatok, hogy nem csoda, hogy a németek annyira jól bírják a hideg vizet. Egy életen keresztül abban a hazugságban élnek, hogy télen van nyár. Erre a legjobb bizonyíték, hogy minden karácsonyi vásáron árulnak Lángost. Mindig így, nagy kezdőbetűvel, néha Lángosként, néha Lángoschként, néha még magyarabbízűvé marketingelve Janos's Langosként.

 - De csak és kizárólag kókuszzsírban sütve.

süti beállítások módosítása