Ugrás a tartalomhoz
okt. 25. 2012
Címkék: bulvár jópap

Ki kicsoda

Fono_Gyorgyne_Ki_kicsoda_3F_1972_1_72946.jpgHatalmas rések vannak a kultúrpajzsomon, időről-időre kegyetlenül bele tudok futni, abba, hogy nekem fingom nincs arról, hogy valaki kicsoda, akit egyébként egy-egy kisebb, zárt fórumon (lásd pl: INTERNET) evidenciaként emlegetnek. Kettőt tudok kapásból: ilyen volt Bede Márton meg Zolinak a plédaképe, Henry Rollins.

Na, egy jó ideje megfogadtam, hogy én bizony mindennek utánajárok, mert Vágó mondott egyszer valami olyasmit, hogy ott véget az intelligencia, ha már nem vagyunk kíváncsiak valamire. És ebben az egyben tutira igaza volt, mert tényleg ott kezdődnek a bajok, amikor valamit nem ismerünk, a még nagyobbak, amikor nem is akarjuk megismerni.
Ez a felismerés egy szellemileg elég punnyadt állapotomban ért, mert amúgy eredendően kíváncsi lény vagyok, ifjú koromban hosszú évekig kutattam a karácsonyi ajándékok után és a barátnőim holmijaiban is.

Akárhogy is, elhatároztam, hogy amint felbukkan valami, amit nem vágok, én rögvest megnyitom az internetet, hogy feltöltekezzek az éppen szükséges tudásból.

Legutóbb Handrásnak akartam utánaolvasni, mert az nem létezik, hogy valaki ilyen csúnya fejjel, mint ami a blogfejlécében van beillesztve, élni tud. Meg annak is utána akartam járni, hogy Magyarósi Egy Nap Az Apple-ben Csaba milyen viszonyban van ezzel a Handrással, mert nekem ugye az egész apple szcéna eléggé kiesik. 

Handrásról elég hamar találtam egy sztorizós interjút, de ahogy olvastam, egyre többet tudtam meg a kérdezőről, sőt, bizonyos tekintetben jóval többet, és egyre inkább azon járt az eszem, hogy ki lehet ez a gyökér, mert eléggé úgy utalgat magára, mintha ismerni illene őt. Én meg szart nem tudtam róla.


De most komolyan, nézzétek ezeket a kérdéseket:

- Ez egy eléggé személyes blog  (Handrásé) és ilyen esetben számolni kell azzal, hogy talán túlságosan is belelátnak majd az ember életébe, ami nem feltétlenül szerencsés - bár mondom ezt pont én, akiről meg interjúkötet jelent meg - szóval ezt téged sosem zavart?

- Igen ez egy érdekes dolog, mert tőlem is többször kérdezték már, hogy mit szólok ahhoz, hogy egy jól körülhatárolható csoport rendszeresen elővesz engem különféle oldalakon... Nekem erre az a válaszom, hogy semmit, hiszen nem olvasok ilyen fórumokat! Na de nálad ez nem így működik, hiszen a blogodon bárki regisztráció nélkül írhat, és te vagy az oldal tulajdonosa és moderátora is egyben... Ráadásul te még ezt tetézed is azzal, hogy visszaírsz nekik! Ez egy jó érzés hogy visszaszólhatsz, és megvédheted magad, vagy pedig már inkább teher a számodra?

- Nem tudom, hogy egyes emberek miért nem értik meg, hogy a BKV nem minden esetben és főként nem minden embernek a megfelelő megoldás. Engem is többször támadtak azért, mert a kötetben az egyik helyen azt mondtam, hogy nem járok BKV-val, mert nem tartom jó színvonalúnak, inkább beülök az autóba, ami mindenhova elvisz, kényelmes, és így valóban élvezet az utazás még ha be is áll a forgalom az Andrássy-n. Egyébként is azt vettem észre, hogy szó szerint kinézik az embert, ha jobban van felöltözve, és mégis felszáll mondjuk egy buszra...


Szóval  kérdem én - mert bevállalom, és mert nem sok fogódzkodót találtam
(Hogy lehet, hogy nincs róla W-I-K-I-P-E-D-I-A szócikk????!!) - igazából ki a tököm ez a Hennel Ádám?

Handrásról már tudom, hogy sokkal kultúráltabb fejekkel is rendelkezik, de szerintem pár év meg egy szemüveg és konkrétan Steve Jobs klón válik belőle,  Magyarósi pedig, kérem szépen, gyúrni jár.

 

süti beállítások módosítása