Ugrás a tartalomhoz
júl. 02. 2012
Címkék: kütyü nyár 6

A lazaság és minden egyebek királya

1: Tegnap délelőtt lementem Agárdra strandolni. Ma reggel kilenckor érkeztem vissza.

2: Ma rám írt egy csaj a libidóteljes múltamból, hogy mekkora pocakot növesztettem már - ő is ott volt a valahol a tízmillió ember között a parton. Elkezdhettem volna magyarázni, hogy mi az, hogy nagy, amikor éppen fogyózom, de rájöttem, hogy amikor még  dugóhaverok voltunk még nem rendelkeztem ekkora méretekkel, így aztán megvontam a vállam és csak annyit írtam, hogy no para, még látom a saját farkam, minden úgy van jól, AHOGY van.

Fasznak kell demotiválni az embert.

3:  Pár napja becsuktam a  vírusok meg a spamek miatt a Yahoo fiókomat, és nyitottam egy új gmaileset. Ma reggel a főhírek között hozták, hogy a Gmail lett a világ legnagyobb mailszolgáltatója a Yahoo ellenében.

süti beállítások módosítása