Ugrás a tartalomhoz
máj. 15. 2012

(Nem az én) lakásom és egyéb állatfajták 3.

Egy hétig tartó állóháború után azt mondtam Mandulának, hogy legyen, úgy állok mellé, ahogy ő akarja, harcolja ki a maga módján mindazt, amit saját bevallása szerint is rég ki kellett volna harcolnia. Engedtem, mert végül is pont ezzel mutatom meg, hogy ÉN felnőttként kezelem őt, hogy megbízok benne, mert tényleg az lenne a szerepem, hogy hozzám fordulhasson, ha kell, nálam sírja ki magát. Mert kell legalább egy csata, amit megnyer, ahhoz, hogy tényleg elhiggye, hogy háborút is nyerhet.

Amikor este, edzés után hazajöttem és láttam, hogy a nagy csend a tőlem való félelmet jelenti, két dolgot tudtam meg:

Hogy már rég elbasztam, előbb kellett volna, mert ez már nagyon nem egyenrangú kötődés (bár tartom, hogy akkor még itt se tartanánk, ahol most tartunk).

Hogy elég rossz híre van: annyira nem ment jól az első kör, hogy azt mondták, hogy a fürdőszobai, látványterves csempék sem lesznek jók.

Az egyetlen jó hír az egésszel kapcsolatban az volt, hogy már nem lepődtem meg.

 

süti beállítások módosítása