Ugrás a tartalomhoz
ápr. 20. 2012

Mi kerül 45000 forintba a fél életemen?

Éppen holtfáradtan hazaértem, lerogytam a vécére egy Exittel, amikor megszólalt a kölcsöntelefonom, smst kaptam. Mehetek a telefonomért. Ahhoz képest, hogy péntekről, fáradtságról, kieresztésről, a kényelmetlen ruhák levetéséról, valamint egy tőlem alig egy méterre heverésző sörről volt szó, mindössze egy másodpercig hezitáltam, hogy ráér-e holnapig? N.E.M.

Pont olyan szánalmas, mint ahogyan hangzik: visszakaptam a fél életemet.

Azt is megmutatom, hogy mi került rajta 45000 forintba:

 

A drága, pont olyan mint én: néha összetörik, meg szarul néz ki, és sokba kerül, mire rendbe jön

 

És amikor azt hiszed, hogy csak a külsőről van szó, kiderül, hogy dehogy: mélységei vannak. Minden szar rá lett hegesztve.

süti beállítások módosítása