Ugrás a tartalomhoz
feb. 14. 2012

Vooglentin nap

Na, ma hupikéktörpikék nap van, én tőlük tudtam meg, mi az a Valentin-nap (amikor minden faszi - egy különben halál idegesítő - csajt akar elkapni), amit azóta se erőltetettem túl, csak néha.

Viszont ma tök aranyos a Google doodle. [Spoiler!!!]

A kis csávó ezerrel teper, a kis csálészájú csajszi meg le se szarja, csak kegyetlenül ugrálókötelezik tovább, mert ilyenek a lányok, hogy nincs szívük, és ekkor csávó még jobban rákapcsol, pedig igazából már tudja a megoldást. És amikor bekövetkezik az elkerülhetetlen, előveszi az ugrálókötelet ő is, és abban a pillanatban ott van az arcán minden szomorúság, és lelki sóhaj, hogy most tényleg EZT kell?

 

 

Én megértem, totálisan átérzem a kis csávó minden rezdülését. Most jöttem vissza síelésből. 

süti beállítások módosítása