Ugrás a tartalomhoz
júl. 31. 2012

Ideát

CameraZOOM-20120729200242421.jpgTeljesen abszurd dolog két utcával arrébb költözni. Ha légvonalban nézem, csak két jól felszívott köpésnyire van  egymástól a két lakás, de sarkosan közlekedve is csak párszáz méter. De hiába van közel, a cucc attól nem lesz kevesebb. Érzed, hogy megúszhatnád sokkal kevesebből is, de mégsem. Rohadtul demotiváló, hogy ugyanúgy este hétre végzel, hogy ugyanúgy a negyedikre kell felszenvedni a hűtőt, ugyanannyit lépcsőfordulót kell leküzdeni az ággyal. Szopás szopás hátán, és a már nem otthon és még nem otthon között ki sem tudod magad pihenni. Leviszed, beszállsz, kiszállsz, vigyük bazmeg.

De extrémzöld a fürdő. Még a levegőnek is zöldes árnyalata van, annyira zöld. A három kínaibüfégiccses díszcsíkot kivéve komolyan tetszik. Kettesben is néztük ezt a csempét még az elején, de véglegesnek nem ezt választottam volna. Nem tudom végül miért ez lett, mert az apjának ez sem tetszett, nem értem, de nem is fontos. Mandula választotta, hát legyen. És tetszik. Azt vettem észre, hogy megvan benne az a kényelem, amikor az ember helyett döntenek. Mint egy hotelben, vagy valami más helyen, hogy nem feltétlenül az én ízlésem, nem az én munkám, de egy az egyben be tudom vállalni, mert ÍGY IS jó. Legalább nem fogom évekig méregetve nézni, hogy mit lehetett volna jobban. Készen "kaptam". 

CameraZOOM-20120730184628012.jpg



CameraZOOM-20120730180731870.jpgMindenki az erkélyért van oda, én is. Nem egy világbajnok a kilátás, ahhoz túl magasan van és Kelenföldön túl sok a panel, és túl sok a gyár. A villamos is hangosabb, mint gondoltam, viszont ciripelnek a tücskök, felettünk terpeszkedik a Göncöl-szekér, és két magas ház között még a hegyekből is látni egy majdnem naplementényit. A Duna sincs messze, a hátam mögött ott van valahol a hárosi part, a Kopaszi gát, én pedig a terasznyi erkélyen ülök a kempingszékemben, sört vagy fröccsöt iszom a mindenféle maradékcsempe meg kőműveskovász mellett. A levegő már az augusztus esti mélységű, egyszerre hűvös és langyos, szelíd, kertvárosi illatú.

Nagyot kortyolok az italból. Megtehetem, kedd óta már wc is van.

(Net az nincs, de a telefonom tud olyat, hogy wifi-megosztás. Imádom a technikát, amikor működik. A T-Home meg újfent bekaphatja. Tegnapra ígérték magukat.)

süti beállítások módosítása