Ugrás a tartalomhoz
ápr. 07. 2012

Hipster

Ismét és ismét rá kell jönnöm, hogy nem elég, hogy Budapest a metropoliszok csángóföldje, de, hogy én még ebben a városban is az a fajta muki vagyok, aki még mindig nem tudja, hogy pl. mi a különbség a manga és az anime között. Nekem ma, 2012. április 7-én gyűlt fel odáig a pohár, hogy megnézzem, vajon mi a pöcsömet jelent a hipszter szó: először Orbán Viktor ebédelt a hipszternek látszó fiával, majd Pia, az élő urban dictionary, a skype-on heccelgetett ezzel a szóval, aztán az iphone-ról androidra hype-olódott Instagram miatt koppantam bele már magába a "hipszter életérzésbe". Egyrészt idegesített, mert engem általában brutálisan idegesítenek ezek a tíz másodpercig felkapott majd a facebook bugyraiban kutyaszarként ottfelejtett dolgok.

Rákerestem. A cikk sajnos már jócskán tavalyi, ez engem nagyon letört, viszont alaposságával az életemet mentette meg. Belinkeltem, hátha van még rajtam kívül egy-két ember, akit örökké elkerül a menőség.

Szerintem nekem egyszer volt esélyem, hogy hipszter legyek, de engem már örökre tönkretett a Jeans Club. Tök kár.

süti beállítások módosítása