Ugrás a tartalomhoz
ápr. 06. 2012

Ostern

Én nem tudom, de mostanában, teljesen meg vannak őrülve az időjárásosék. Emlékeztek a februári hóarmageddonra? Egy hétig azt hallgattuk, hogy most aztán kurvára itt van a világvége, napokig csak a '86-os Nagy Hóról spameltek mindenhol, aztán annyi volt, hogy igazából az idényben először tényleg úgy csinált a természet, mintha tél lenne, de semmi több.

Most tök ugyanez folyik, napok óta havat és fagyott hullákat ígérnek mindenhol húsvétra, a szar idő meg egyre csak késik, tolódik, de még tegnap este is egy szál ingben jöttem ki az este fél kilences tapsolás után a színházból. Éjszaka volt egy kis eső, gondoltam, na akkor végre megjött, ezen is túl leszünk, de nem, kicsit frissebb lett a levegő, még jól is esett, régen szagoltam esőt.

Mandula születésnapjára azt kérte, hogy Bécsbe utazzunk, mert múltkor kiszúrta a Hofburg árkádjánál, hogy ott van a Sissi múzeum bejárata. Utólag gondolkoztam azon, hogy igazán vihettem volna más útvonalon, de már mindegy. A húsvét a romantika la monarchia jegyében fog telni, ami igazából nekem is legalább annyira ajándék, mert Bécs, az Bécs. Meg hát azért egyáltalán nem bánom a múzeumozást, ideje feljebb lépni az adventi piacozás szintjéről.

Ha mindezt mégiscsak jégesőtől menekülve kell megtenni, az némileg kényelmetlen lesz. Tehát akkor: most jön az ítéletidő, vagy nem? Azt tudom, hogy tegnap, Berlinben havazott, de van köztünk egy csomó hegy. Ha? Ha?

süti beállítások módosítása